Psychologiczne aspekty reklamy

Dyskusja w ICNT

  22.10.2016   admin


20.10.16 w Interdyscyplinarnym Centrum Nowoczesnych Technologii studenci psychologii i wszystkie zainteresowane osoby mogły posłuchać dyskusji dotyczącej psychologicznych aspektów reklamy. Zaproszonymi specjalistami był profesor Dariusz Doliński - teoretyk reklamy, z Uniwersytetu SWPS, Wydział we Wrocławiu, oraz Dariusz Kubuj – praktyk w tej dziedzinie, właściciel firmy "Kubuj Strategia" z Warszawy. Obaj panowie rozwiewali wiele mitów, w jakie obrosły potoczne przekonania w tym zakresie. A potem wzbiliśmy się do gwiazd – znany toruński astronom, Jerzy Rafalski przeprowadził nas przez gwiazdozbiory i związane z nimi legendy. Spotkanie urozmaicały atrakcje kulinarne – znana toruńska restauracja pokazywała sposób przyrządzania sushi (którego po zakończeniu spotkania można było oczywiście skosztować).

#

#

#